Exchange rates: 1 EUR = 4.69 PLN; 1 USD = 4.4 PLN [more...]
Language: polski english

* Standard profile

E-mail this to friend

Add to basket

Inquire now


*This company has only Standard profile.
Learn more about Trusted Partner and Eurocompany

Masarnia - Ubojnia ZEMAT Zdzisław Trościańczyk i S-ka

Business type: Manufacturer
Business type: Exporter, Local market
Number of employees: 51 - 100
Annual sales value: Euro 1.000.000 – 5.000.000
Established year: 1989
Categories:

Food & Beverages

Agriculture & Gardening

Contact:
Inquire now
Firm Rank: 0

Klienci masarni

Bezpośredni i największy wpływ na działalność masarni ma jej najbliższe otoczenie, czyli klienci. Odbiorców zakładu można podzielić na trzy grupy, z których każda charakteryzuje się odmiennymi cechami i preferencjami:

1. sektor prywatny. Jest to najliczniejsza grupa klientów (60,2%). Tworzą ją właściciele sklepów spożywczych i mięsnych, którzy najczęściej osobiście dokonują zakupów. Czasami w roli decydentów zamiast nich występują zaopatrzeniowcy lub sklepowe. Transport towaru- własny lub masarni. Preferują dużą różnorodność asortymentu i niskie ceny. Pomimo wahania cen (które w dużej mierze są uzależnione od ceny żywca na rynku) masarnia wśród tej grupy ma swoich wiernych klientów. Zakupów dokonują co najmniej dwa razy w tygodniu. Zapłata następuje na bieżąco gotówką, ale stałym klientom masarnia udziela tygodniowego kredytu kupieckiego. Jednorazowa wartość zakupu wynosi 150- 2000 złotych, w okresach wzmożonego popytu (święta, popularne imieniny) sięga 3000 złotych. Grupa ta generuje 32,5% ogólnego obrotu firmy.

2. sektor państwowy. Do tej grupy zaliczają się jednostki budżetowe tj.: szkoły, uczelnie, przedszkola, jednostki i kasyna wojskowe. Stanowią one łącznie 37,8% ogólnej liczby odbiorców. Masarnia obsługuje te podmioty dwa, trzy razy w tygodniu i ma w tej grupie swoich stałych klientów. Ci klienci nie wymagają zbyt dużej różnorodności towaru, zaopatrują się w większe ilości pojedynczych asortymentów.


Sklepy firmowe

Towar dostarczany jest codziennie rano i w miarę potrzeb w ciągu dnia. Zamówienia składane są telefonicznie lub "na ręce" zaopatrzeniowca-kierowcy zatrudnionego przez firmę, który dba o różnorodność asortymentową w sklepach. Sklepy firmowe generują 27,5% obrotu masarni.
     
 

Address data

Street:Łąkowa 1
City:Wohyń
Postal code:21-310
Region:Lublin
Country:Poland
Phone: +48 83 3530192
Fax: +48 83 3530192

Internet

Presentation:www.masarnia-zemat.maxtrader.pl

Contact person

Name and Surname: Zdzisław Trościańczyk
Phone: +48 83 3530192
Mobile: +48 603430727
Inquire now